Az organikus megjelenítésekkel kapcsolatban abban biztosak lehettek, hogy a közösségi média algoritmusa nem az alapján dönti el, hogy ki látja a bejegyzéseteket, hogy kik a legértékesebb vásárlóid. Helyette inkább azoknak jeleníti meg, akik nagy valószínűséggel valamit reagálnak a bejegyzésedre. Arról nem is beszélve, hogy milyen súlyos korlátok közé szorít a platform az ügyfelekkel való kommunikáció, kreatív ötletek vagy hirdetési szabadság terén.
A fentiekkel ellentétben egy jó weboldal bizony pénzbe kerül, viszont az oldalon keresztül gyűjtött érdeklődő adatbázis a sajátunk. Sokkal összetettebben kezelheted potenciális és meglévő vásárlóidat, mint gondolnád. A meglévő adatbázisodra történő kifinomult kommunikáció vagy kampány lényegesen olcsóbban kivitelezhető, mint bármilyen más marketing tevékenység és eredményesebb is. Amíg a weboldaladat böngészik nem fogja más hirdető elvonni a figyelmet cégedről, mint például a Facebook-on. Kire bízod a céged online jelenlétét? A közösségi médiára vagy a saját weboldalra? A BIG DATA korában egy frissen és precízen karbantartott érdeklődői és vásárlói adatbázis többet ér az aranynál.